Wydanie: PRESS 12/2015
Koktajl nadawców
Francuska platforma telewizyjna Molotov.tv chce wysadzić w powietrze dotychczasowe przyzwyczajenia konsumentów telewizji.
Zmieniając pilotem telewizyjne kanały, często odnosimy wrażenie, że w telewizji nie ma nic ciekawego. Tymczasem oferta telewizyjna nie była nigdy tak bogata jak dzisiaj i na pewno jakaś stacja nadaje właśnie coś, co chętnie byś obejrzał. Jednak prawdopodobieństwo, że w tym właśnie momencie odnajdziesz interesujący cię program, jest równe wygranej na loterii – twierdzi Jean-Marc Denoual, współtwórca nowej platformy telewizyjnej o sugestywnej nazwie Molotov.tv. Ma ona wysadzić w powietrze dotychczasowe przyzwyczajenia konsumentów telewizji.
Autorzy projektu, wśród nich legendarny twórca sukcesu Canal+, a obecny dyrektor festiwalu filmowego w Cannes Pierre Lescure, przedstawili w czerwcu br. nowy projekt telewizyjny, który jest wynikiem następującej diagnozy sytuacji na rynku telewizji:
Mariusz Kowalczyk, France TV
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter