Wydanie: PRESS 12/2015
Rozgrywka bez końca
Portale sportowe poszerzają ofertę treści i wdrażają nowe rozwiązania, by pozyskać i przywiązać do siebie internautów przed dużymi wydarzeniami w przyszłym roku.
Gdy sędzia odgwizdał koniec październikowego meczu piłki nożnej Polska–Irlandia, wydawcy portali internetowych wiedzieli, że dostali do rąk mocny atut. Zakwalifikowanie się biało-czerwonych do Euro 2016 oznacza, że kibice będą uważnie śledzić postępy kadry narodowej i wszystkie mecze drużyn, które zagrają na mistrzostwach we Francji. A od 10 czerwca do 10 lipca przyszłego roku mogą spodziewać się obfitych żniw, jeśli chodzi o liczbę użytkowników i odsłon oraz czas spędzany na ich witrynach.
Wzrost zainteresowania kibiców kontentem portali sportowych to z jednej strony szansa na ugruntowanie lojalności już pozyskanych internautów, z drugiej – na zwrócenie uwagi nowych i zatrzymanie ich przy sobie. Szczególnie liczy na to Polsatsport.pl. Witryna, związana ze stacjami telewizyjnymi Polsatu, powstała ledwie przed trzema laty, ale skutecznie konkuruje z zasiedziałymi na rynku serwisami. – We wrześniu i październiku osiągnęliśmy najlepsze w swojej historii wyniki i weszliśmy do pierwszej dziesiątki w zestawieniu Megapanel – mówi Jarosław Stróżyk, sekretarz redakcji portalu. Dziesiątki, której czołówkę tworzą wydawcy posiadający po kilka sportowych serwisów. – Euro 2016 będzie świetną okazją, by pokazać się kibicom, którzy jeszcze nas nie znają, i osiągnąć lepsze wyniki, jeśli chodzi o liczbę odwiedzin i lojalność internautów – dodaje Jarosław Stróżyk.
Agnieszka Olbrot
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter