Donos na pracowników TVP Katowice  |  Najchętniej oglądane stacje telewizyjne w Polsce  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Donos na pracowników TVP Katowice  |  Najchętniej oglądane stacje telewizyjne w Polsce  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Donos na pracowników TVP Katowice  |  Najchętniej oglądane stacje telewizyjne w Polsce  |  Platforma Allegro przedłużyła współpracę  |  Vectra wypowiada klientom umowy na Viaplay  |  Michał Pol rozpoczął "Polowanie"  |  Start Wydarzeń 24 opóźniony  |  Oglądalność "Gliniarzy" w Polsacie  |  Polsat Games poszerzył ofertę  |  Radio 357 z licytacjami  |  Kuźniar wydaje podręcznik  |  McDonald's Polska  |  Agencja Formind dostanie 5 mln zł  |  MolecularLAB  |  Sprzedaż The Telegraph wstrzymana  |  Meta bez reklam przedmiotem skargi konsumentów w UE  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 12/2015

Rozgrywka bez końca

Portale sportowe poszerzają ofertę treści i wdrażają nowe rozwiązania, by pozyskać i przywiązać do siebie internautów przed dużymi wydarzeniami w przyszłym roku.

Gdy sędzia odgwizdał koniec październikowego meczu piłki nożnej Polska–Irlandia, wydawcy portali internetowych wiedzieli, że dostali do rąk mocny atut. Zakwalifikowanie się biało-czerwonych do Euro 2016 oznacza, że kibice będą uważnie śledzić postępy kadry narodowej i wszystkie mecze drużyn, które zagrają na mistrzostwach we Francji. A od 10 czerwca do 10 lipca przyszłego roku mogą spodziewać się obfitych żniw, jeśli chodzi o liczbę użytkowników i odsłon oraz czas spędzany na ich witrynach.

Wzrost zainteresowania kibiców kontentem portali sportowych to z jednej strony szansa na ugruntowanie lojalności już pozyskanych internautów, z drugiej – na zwrócenie uwagi nowych i zatrzymanie ich przy sobie. Szczególnie liczy na to Polsatsport.pl. Witryna, związana ze stacjami telewizyjnymi Polsatu, powstała ledwie przed trzema laty, ale skutecznie konkuruje z zasiedziałymi na rynku serwisami. – We wrześniu i październiku osiągnęliśmy najlepsze w swojej historii wyniki i weszliśmy do pierwszej dziesiątki w zestawieniu Megapanel – mówi Jarosław Stróżyk, sekretarz redakcji portalu. Dziesiątki, której czołówkę tworzą wydawcy posiadający po kilka sportowych serwisów. – Euro 2016 będzie świetną okazją, by pokazać się kibicom, którzy jeszcze nas nie znają, i osiągnąć lepsze wyniki, jeśli chodzi o liczbę odwiedzin i lojalność internautów – dodaje Jarosław Stróżyk.

Agnieszka Olbrot

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.