Przedwyborcze sondaże niedoszacowały poparcia  |  Dyrektorka Polskiego Radia  |  TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przedwyborcze sondaże niedoszacowały poparcia  |  Dyrektorka Polskiego Radia  |  TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przedwyborcze sondaże niedoszacowały poparcia  |  Dyrektorka Polskiego Radia  |  TVN liderem w paśmie "Mam talent"  |  Firma Sante planuje przetarg  |  Widownia finału "Must be the music" w Polsacie  |  Wyniki polskiej spółki Romance TV  |  Dwie nowości w jesiennej ramówce Tele 5  |  Redaktor naczelny portalu GazetaPrawna.pl  |  Subskrypcje serwisu streamingowego Red Go  |  Canal+ z trzema serialami dokumentalnymi o piłce nożnej  |  Laureat Nagrody im. Kapuścińskiego za najlepszą książkę reporterską  |  Orange wybrał  |  SEC Newgate CEE odpowiada za PR  |  Kierunek Kreatywny  |  PIP potrzebuje agencji  |  Vienna Life  |  W Skandynawii przybyło 3,7 mln subskrypcji serwisów streamingowych  |  Ponad 9 mln widzów oglądało w Niemczech finał Eurowizji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 12/2015

Rozgrywka bez końca

Portale sportowe poszerzają ofertę treści i wdrażają nowe rozwiązania, by pozyskać i przywiązać do siebie internautów przed dużymi wydarzeniami w przyszłym roku.

Gdy sędzia odgwizdał koniec październikowego meczu piłki nożnej Polska–Irlandia, wydawcy portali internetowych wiedzieli, że dostali do rąk mocny atut. Zakwalifikowanie się biało-czerwonych do Euro 2016 oznacza, że kibice będą uważnie śledzić postępy kadry narodowej i wszystkie mecze drużyn, które zagrają na mistrzostwach we Francji. A od 10 czerwca do 10 lipca przyszłego roku mogą spodziewać się obfitych żniw, jeśli chodzi o liczbę użytkowników i odsłon oraz czas spędzany na ich witrynach.

Wzrost zainteresowania kibiców kontentem portali sportowych to z jednej strony szansa na ugruntowanie lojalności już pozyskanych internautów, z drugiej – na zwrócenie uwagi nowych i zatrzymanie ich przy sobie. Szczególnie liczy na to Polsatsport.pl. Witryna, związana ze stacjami telewizyjnymi Polsatu, powstała ledwie przed trzema laty, ale skutecznie konkuruje z zasiedziałymi na rynku serwisami. – We wrześniu i październiku osiągnęliśmy najlepsze w swojej historii wyniki i weszliśmy do pierwszej dziesiątki w zestawieniu Megapanel – mówi Jarosław Stróżyk, sekretarz redakcji portalu. Dziesiątki, której czołówkę tworzą wydawcy posiadający po kilka sportowych serwisów. – Euro 2016 będzie świetną okazją, by pokazać się kibicom, którzy jeszcze nas nie znają, i osiągnąć lepsze wyniki, jeśli chodzi o liczbę odwiedzin i lojalność internautów – dodaje Jarosław Stróżyk.

Agnieszka Olbrot

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.