11/2013

Press

Spis treści:

Press

VaGla na tropie

Z Piotrem Waglowskim, autorem serwisu VaGla.pl, rozmawia Jacek Nizinkiewicz

Lokowanie dziennikarza

Tomasz Lis, reklamując Powerade, chce zarobić na deficytowy portal

Gra newsem

Gry internetowe, w których tworzeniu próbuje się stosować reguły dziennikarskie, zyskują coraz większą popularność za oceanem

Syczenie węży

Nie interesuje mnie powtarzanie czyichś kłamstw, skoro wiem, jak było naprawdę – mówi Nick Davies, jeden z najlepszych brytyjskich dziennikarzy śledczych, który powalił tygodnik Ruperta Murdocha

Niewiadome

O nowym „Przekroju” wiadomo jeszcze mniej niż o jego nowym właścicielu

Press

Moda na blogera

Tak jak dziennikarze chętnie krytykują blogerów modowych, tak producenci chętnie wykorzystują ich marketingowy potencjał

Press

Uwaga, Superwizjer

Są w TVN dziennikarze, z których stacja nie robi celebrytów – siłą reporterów „Uwagi!” i „Superwizjera” mają być ich materiały

O czym pamiętać, robiąc wydanie na iPada

10 praktycznych wskazówek

Centrum wszechświata

Wciąż jest mnóstwo pytań, które powinny paść, ale nie padają – pisze reporterka Radia Zet Danka Woźnicka

Press

Męska mutacja

Kobiety, sport i samochody już nie wystarczają. Współczesny mężczyzna staje się wymagający, co jest sporym wyzwaniem dla wydawców i nadawców

Podnieść lub spuścić

Depozycjonowanie to sposób na czarny PR w Internecie. W obie strony

Reklama natywna, czyli zasady obowiązują

Pojęcie „reklama natywna” stało się ostatnio hasłem wytrychem, w którym twórcy kampanii promocyjnych mieszczą to, co im akurat pasuje. Tymczasem reklama natywna ma swoje ramy i zasady. Ravid Kuperberg, partner w izraelskiej agencji Mindscapes, jest specjalistą w tym rodzaju promocji. Poniżej tłumaczy, co jest podstawą prawdziwej reklamy natywnej. Dziesięć zasad dotyczących reklamy natywnej stworzyliśmy po konsultacjach z polskimi specjalistami

Centrum sprzedaży

Jak to możliwe, że najbardziej nielubiany kanał sprzedaży – call center – jest w Polsce wciąż najskuteczniejszy

Press

Wycelować w zmysły

Marketing sensoryczny wyzwala reakcje skojarzeniami

Biznes liczy na kulturę

Bez względu na to, czy marka chce sama organizować wydarzenie kulturalne, czy je tylko sponsorować, powinna uważnie wybierać partnera

Press

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.