Wydanie: PRESS 11/2013
Męska mutacja

Kobiety, sport i samochody już nie wystarczają. Współczesny mężczyzna staje się wymagający, co jest sporym wyzwaniem dla wydawców i nadawców
Klasyczny profil odbiorcy mediów dla płci męskiej przez lata był właściwie nieskomplikowany. Wiadomo było, że mężczyzna lubi kobiety, sport, samochody – i jeśli chce się do niego kierować przekaz, trzeba to uwzględniać. Lecz ostatnio okazuje się, że takie myślenie o panach jest passé. Robione na potrzeby mediów badania odkrywają nowy wizerunek polskiego mężczyzny – już nie tak łatwo daje się on zdefiniować. Stąd wiele zmian obserwujemy ostatnio zarówno w magazynach dla panów, jak i kanałach tematycznych, w których dominuje widownia męska.
Magdalena Rydzik
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
