Wydanie: PRESS 11/2013
Lokowanie dziennikarza
Tomasz Lis, reklamując Powerade, chce zarobić na deficytowy portal
Nowe czasy, nowe media, nowe zasady. O tym przekonywał uczestników Digital Journalism Days 2013 Tomasz Machała, dyrektor zarządzający serwisu NaTemat.pl.
Zebrani na konferencji 3 października dziennikarze i redaktorzy ze zdumieniem słuchali, jak Machała tłumaczył: „To nie tak, że ja albo Tomek Lis wystąpiliśmy w reklamach dla pieniędzy, albo dla pieniędzy wyłącznie. To część czegoś większego”. Tym czymś większym ma być prawdziwa rewolucja: oto stare media nie mogą już narzucać nowym mediom dotychczasowych standardów, a reklamodawcom – dotychczasowych formatów reklam.
Tego samego dnia rano internauci zobaczyli, jak pod pozorem konieczności nawadniania się podczas treningu Tomasz Lis reklamuje napój Powerade. I akurat gdy link do tego niecodziennego materiału uczestnicy konferencji wzajemnie sobie przesyłali, stojący na mównicy dyrektor NaTemat.pl ogłaszał zebranym początek nowej ery.
Jak sprawdziliśmy, nie chodzi jednak o żadne nowe standardy, tylko o problem stary jak świat – braku pieniędzy w serwisie NaTemat.pl.
Mariusz Kowalczyk
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter