Wydanie: PRESS 11/2013
Biznes liczy na kulturę
Bez względu na to, czy marka chce sama organizować wydarzenie kulturalne, czy je tylko sponsorować, powinna uważnie wybierać partnera
W październiku ub.r. 22 młodych twórców weszło do malarni Teatru Wielkiego w Warszawie, gdzie czekały na nich 22 maski samochodów BMW serii 3. Zadaniem artystów było stworzenie, w dowolnej technice plastycznej, oryginalnego obiektu sztuki inspirowanego autem. Warsztaty odbyły się w ramach „BMW Art Transforms”, programu stypendialnego powołanego do życia w ub.r. przez firmę BMW Group Polska oraz stołeczny Teatr Wielki.
W ten sposób polska spółka BMW zaczęła realizować kolejną – obok „BMW Jazz Club” – własną inicjatywę kulturalną.
Agnieszka Janas
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter