Wydanie: PRESS 11/2013
Moda na blogera

Tak jak dziennikarze chętnie krytykują blogerów modowych, tak producenci chętnie wykorzystują ich marketingowy potencjał
Na pokazie kolekcji La Mania, który 10 września br. odbył się w Teatrze Wielkim w Warszawie, liczba gości była ograniczona. Rozesłano 1 tys. zaproszeń, miejsc siedzących było 250. Większość gości pojawiła się godzinę przed rozpoczęciem imprezy – niektórzy zdjęli kartki z nazwiskami z krzeseł w pierwszych rzędach i spokojnie na nich zasiedli. Na uwagę ze strony obsługi, że miejsca te są zarezerwowane dla mediów i gwiazd, jedna z pań tonem nieznoszącym sprzeciwu odpowiedziała: „Proszę pana, kto pierwszy, ten lepszy!”.
Gdy pokaz się zaczął, Monika Olejnik stała, Joanna Horodyńska w pięknej sukience siedziała na schodach. Zabrakło miejsc siedzących dla redaktor naczelnej „Harper’s Bazaar” Joanny Góry i redaktora naczelnego „Twojego Stylu” Jacka Szmidta.
W pierwszych rzędach siedziały za to blogerki modowe.
– Nie na tym polega pozycja w branży, że ktoś dorwie się do pierwszego rzędu – stwierdza Jacek Szmidt, redaktor naczelny „Twojego Stylu”.
Beata Goczał
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
