Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

12/2011

Press

- spis treści:

Czekając na kryzys

Zarobki w warszawskich mediach w 2011 roku

Robię dym

Z Magdą Jethon, dyrektor Trójki, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Cicho sza!

Dziennikarze „Tygodnika Powszechnego” słusznie bronią prawa do wypowiedzi ks. Adama Bonieckiego, swojego redaktora seniora. Lecz gdy ojcowie marianie decydowali, że nie będzie już redaktorem naczelnym krakowskiego tygodnika, nie bronił go prawie nikt

Nowe media Lisa

Arianna Huffington, założycielka „The Huffington Post”, jest dla Tomasza Lisa inspiracją do stworzenia jakościowego portalu dla kilkuset tysięcy osób. Czy uda mu się je zatrzymać i zdobyć następne?

Sprzedaż na wspak

Sprzedaż TVN przebiega zupełnie inaczej, niż rynek się spodziewał. Wygląda na to, że oczekiwane wielkie przejęcie TVN rozeszło się po kościach, a ITI czeka na lepsze czasy

Majętnemu napiszę

Pisanie książek za tych, którzy pisać nie umieją, to dochodowe zajęcie

News z terminalu

Ambicją kierownictwa Bloomberga jest stać się najbardziej wpływową organizacją medialną na świecie

Śledczy zarzucają globalną sieć

Dobra wiadomość: dziennikarstwo śledcze nie zamiera. Co więcej, na takie dziennikarstwo są pieniądze. Zła wiadomość: pieniądze są, ale za granicą

Wysokie ambicje

Po ogłoszeniu partnerstwa TVN z Canal+ branża zrozumiała, że Beata Mońka mierzy coraz wyżej

Falstarty w Internecie

10 najpoważniejszych błędów popełnianych przez twórców start-upów

W rozkroku

Wydawcy dzienników mają twardy orzech do zgryzienia: z jednej strony muszą redukować koszty pracy, z drugiej – rozwijać jakościowy kontent w nowych mediach

Oś czasu lubi kasę

Pojawienie się Google+ spowodowało, że Facebook po raz pierwszy poczuł oddech konkurencji na plecach. Teraz musi pogodzić dwa sprzeczne interesy – swoich użytkowników i żywicieli

Kompocik dla smoków

Frugo wróciło. Po raz kolejny. Ale czy na długo, nie wiadomo, bo promocja oparta wyłącznie na internetowej społeczności nigdy wcześniej nie była testowana

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.