Wydanie: PRESS 12/2011
Falstarty w Internecie
10 najpoważniejszych błędów popełnianych przez twórców start-upów
1 Nieudolne ściąganie
Nie wszystko, co w Stanach Zjednoczonych jest hitem, będzie hitem także w Polsce. Wielu młodych internetowych przedsiębiorców zapomina o tej ważnej i bolesnej prawdzie. Polski Internet jest specyficzny – mimo ok. 17 mln internautów, ich poziom świadomości i zaawansowania jest dużo niższy niż w zachodnich społeczeństwach. Dlatego skomplikowane pomysły, oparte na najnowszych technologiach rodem z Zachodu, nie mają w naszym kraju szansy na prawdziwą popularność. Brak nowego spojrzenia, świeżej krwi nie pozwala rozwinąć pełnych żagli, a to sprowadza start-up na mieliznę. W efekcie światu zostaje przedstawiona strona WWW, która społecznie nic nie zmienia, nie rozwiązuje niczyich problemów, nikomu nie ułatwia życia. Niewielu ludzi zauważa, że dany start-up powstał i niewielu zauważy, gdy z rynku zniknie. A bez wątpienia zniknie.
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter