10/2011

Press

Spis treści:

Kaskader

Andrzej Poczobut wybrał dziennikarstwo, bo chciał się czuć wolny. I za tę wolność gotów jest siedzieć w więzieniu.

Walczę z tabu

Ideowiec czy cyniczny gracz? Kim jest redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i dlaczego uważa, że wygrana PiS zaszkodzi jego gazecie? Wyjaśnia Tomasz Sakiewicz w rozmowie z Markiem Zającem.

Polonia Today

To paleotelewizja – tak o programie informacyjnym TVP Polonia mówią eksperci. Polonusom jednak się podoba, choć bardziej ze względów emocjonalnych niż merytorycznych.

Prywatność na sprzedaż

- Google czyta twoje e-maile i podsyła sprofilowane reklamy

Mity i fakty

Technologia LTE jeszcze na dobre nie zagościła na rynku telekomunikacyjnym, a już obrosła mitami – uważa Tomasz Świderek.

Prezes z wizją

Arkadiusz Hołda na mediach się nie znał, a jednak wizję swojej telewizji przekuł w rynkowy sukces.

Zaplanuj, by czytali

- Jak napisać plan tekstu, by zyskał i on, i czytelnik

Gazeta czyta ciebie

Amerykańscy wydawcy są przekonani, że spersonalizowane elektroniczne gazety pokazały sposób na lepsze dotarcie do czytelnika. Niektórzy już kopiują ten pomysł.

Komputeroodporni

Pewna redaktor naczelna utożsamiała ekran monitora z pulpitem. Gdy informatycy odłączali monitor, by wymienić go na nowszy, podniosła krzyk: „Zostawcie, mam tam mnóstwo ważnych tekstów!”.

Przehulają Hulu

Pierwsze udane porozumienie telewizji o udostępnianiu ich programów w sieci może się rozpaść z dość prozaicznego powodu – kłótni o model biznesowy.

Porażka na żywo

W sieci nie ma miejsca na telewizje linearne – wydawcy przekonali się o tym na własnej skórze. Treści wideo oferują w wielu miejscach.

PR gwarantowany

Branża PR, zamiast rozpocząć debatę o tym, jak walczyć z obiecywaniem konkretnych medialnych efektów pracy, wybiera rozgrywki personalne.

Farma fanów

Sprzedawanie fanów na Facebooku jest ryzykowne i nieeleganckie. Można ich pozyskać w sposób prostszy i – co ważniejsze – tańszy. Wystarczy ich wyhodować.

Marka z laurem

Moda na rebranding podnosi jakość rodzimego designu. Polskie firmy zyskują wizerunkowo, a agencje są doceniane w międzynarodowych konkursach.

Potargować można

Organizatorzy targów muszą zadbać o jak najlepszą reprezentację danej branży wśród wystawców i o publiczność zainteresowaną zawarciem kontraktów.

Cena prezentu

Firmy inwestują w relacje biznesowe i premiowanie pracowników, by w czasach kryzysu zachować konkurencyjność na rynku.

Dyskretny urok kłamstwa

Zachodni konsumenci przestali się zgadzać na oszukańcze kampanie. W Polsce reklamodawcy liczą na ograniczone możliwości nacisku branży i bierność odbiorców.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.