Wydanie: PRESS 10/2011

Potargować można

Organizatorzy targów muszą zadbać o jak najlepszą reprezentację danej branży wśród wystawców i o publiczność zainteresowaną zawarciem kontraktów.

Czasy, kiedy trzeba było trzymać drzwi do hali wystawowej, by tłum zwiedzających ich nie wyważył, organizatorzy targów wspominają z nostalgią. – Tak było przed 2002 rokiem. Teraz żeby zobaczyć nowy model samochodu, wystarczy pójść do salonu, gdzie wstęp jest wolny. A za wstęp na targi trzeba płacić – mówi Magdalena Salwiczek, kierownik zespołu promocji w Międzynarodowych Targach Katowickich.

Dziś, żeby przyciągnąć gości, należy przede wszystkim zadbać o to, by wśród wystawców byli liderzy w danej branży. – Jeśli ich nie ma, sukcesu też nie będzie – wyrokuje Jacek Rychlewski, kierownik zespołu komunikacji korporacyjnej Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Katarzyna Jaroszyńska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.