Wydanie: PRESS 10/2011
Potargować można
Organizatorzy targów muszą zadbać o jak najlepszą reprezentację danej branży wśród wystawców i o publiczność zainteresowaną zawarciem kontraktów.
Czasy, kiedy trzeba było trzymać drzwi do hali wystawowej, by tłum zwiedzających ich nie wyważył, organizatorzy targów wspominają z nostalgią. – Tak było przed 2002 rokiem. Teraz żeby zobaczyć nowy model samochodu, wystarczy pójść do salonu, gdzie wstęp jest wolny. A za wstęp na targi trzeba płacić – mówi Magdalena Salwiczek, kierownik zespołu promocji w Międzynarodowych Targach Katowickich.
Dziś, żeby przyciągnąć gości, należy przede wszystkim zadbać o to, by wśród wystawców byli liderzy w danej branży. – Jeśli ich nie ma, sukcesu też nie będzie – wyrokuje Jacek Rychlewski, kierownik zespołu komunikacji korporacyjnej Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Katarzyna Jaroszyńska
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter