Wydanie: PRESS 10/2011
Prezes z wizją
Arkadiusz Hołda na mediach się nie znał, a jednak wizję swojej telewizji przekuł w rynkowy sukces.
Budował autostradę, stawiał domy, prowadził delikatesy. Ale na rodzinnym Górnym Śląsku Arkadiusz Hołda najbardziej kojarzony jest z telewizją TVS, która ponad trzy lata temu startowała jako kanał śląski, a dziś można ją oglądać w całej Polsce.
Wielu uważa, że Hołda to biznesmen, który nie ma pojęcia o dziennikarstwie ani o mediach. – Z ambitnej telewizji zostało disco polo i telenowele – twierdzi bezlitośnie jeden z jego niedawnych najbliższych współpracowników.
Hołda zna te opinie, ale nie sprawia wrażenia, by się nimi szczególnie przejmował. Gdy spotykamy się we wrześniu, widać, że na głowie ma zupełnie co innego. Właśnie dobiega końca rozbudowa Wyższej Szkoły Technicznej, uczelni, którą założył w 2004 roku. To jeden z pierwszych jego dużych biznesów. A tych było już kilka.
Przemysław Jedlecki, „Gazeta Wyborcza”
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter