07/2011

Press

Spis treści:

Newsy z prasy, radia, i telewizji

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Poza kliszą

Rozmowa z Marcinem Szewczakiem, reporterem „Wiadomości”

Tygodnik szuka półki

- „Uważam Rze” świetnie się sprzedaje. Ale czy równie dobrze pójdzie mu z reklamami?

Prasa pod wpływem

- Alkohol szuka dróg do promowania się w mediach. Pomagają mu w tym wydawcy. Nielegalnie

Papierowa sieć

- Czy zamknięte gazety mogą liczyć na życie pozadrukowe?

Biedne radio śpi na kasie

- Polskie Radio stoi przed widmem bankructwa. My znaleźliśmy 11 mln zł walających się na radiowych korytarzach

10 atutów prasy

- Wydawco – przeczytaj, wytnij, zachowaj. To dekalog dla twojego sprzedawcy

Krajowa rada nadzorcza

- KRRiT ma stać na straży interesu społecznego. Na razie pilnuje głównie własnego i polityków

Nawróceni

- Uciekli z mediów, wbili się w garnitury i próbowali żyć jak normalni ludzie. Dlaczego wrócili do zawodu?

Nie dublować treści

- Wydawcy uczą się ściągać dzieci do internetowej sieci

Dziś stałbym z boku

- Rozmowa Johnem Pomfretem z „The Washington Post”, autorem książki „Lekcje chińskiego”

Wystarczy 140 znaków

- Można żyć bez telewizora, ale nie bez informacji. Opowiadają rodziny nieposiadające odbiornika TV

Rynek to centrum świata

- Rozmowa z prezesem Stowarzyszenia Gazet Lokalnych Dominikiem Księskim

Radio w sieci muzyki

- Ranking internetowych platform muzycznych zakładanych przez nadawców

Pomysły za duże pieniądze

- Fundusze europejskie pomagają nie nowym inicjatywom, tylko starym

Lekcja pokory

- Telewizyjne kanały tematyczne to słaby punkt polskich nadawców

Przystanek Chojnice

- Rozmowa z Małgorzatą Kościelniak, redaktor naczelną Radia Weekend, a wcześniej reporterką RMF FM

Ruchomy cel

- Reklama chce być bliżej ciebie. Mobilny marketing rządzi

Wyróżnij się, aby nie zginąć

- Kampanie społeczne dotąd straszyły i groziły. Teraz muszą zacząć uczyć i bawić 

Co jest grane?

- Grywalizacja to rewolucja w marketingu czy tylko nowa nazwa dla starych chwytów?

Maszynki do pieniędzy

- Wyjmujesz pieniądze z bankomatu? Najpierw otrzymasz reklamę. Co na to klienci?

Badania

Ranking

Pressówka

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.