05/2011

Press

Spis treści:

Newsy z prasy, radia i telewizji

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Telewizja daje mi głos

- Rozmowa z Zuzanną Ziomecką, redaktor naczelną „Gagi”

Taktyka nękania

- Korespondenci w Chinach zmagają się z władzą. Każdy osobno

Wyjść z redakcji

- Juan Senor, wiceprezes Innovation, radzi prasie, jak przeżyć w cyfrowych czasach

Wszystko na sprzedaż

- Sylwetka Sławomira Jastrzębowskiego, redaktora naczelnego „Super Expressu”

Publicysta z playboya

- Marcin Meller żadnym artykułem nie zamieszał tak, jak wpisem na Facebooku

Wpisy sponsorowane

- Blogerzy oddają się firmom. Zyskują kasę, tracą wiarygodność

Dziennikarska muza

- Przedstawiamy dziennikarzy z muzyczną pasją

Słowa na wagę

- Farmy kontentu zarabiają na pisaniu głupot wysoko pozycjonowanych w wyszukiwarkach

YouTube, ZAiKS i sieroty

- Umowa YouTube z ZAiKS, zarobią twórcy i Google

Kuchnia gotowania

- Ranking telewizyjnych programów kulinarnych

Trzecia strona negatywu

- Walka banków zdjęć z agencjami uderza w fotografów

Mała forma, dużo treści

- Radiowcy wyżywają się w krótkich formach reporterskich

Boom na wideo

- Wszyscy gracze rynku medialnego inwestują w filmy w sieci

Pakt z klientem

- Jak robić pismo custom publishing, by przywiązać czytelnika do firmy

Facebook nie śpi

- Warsztat content designera, czyli sukces na profilu społecznościowym

Teleinternauci

- Nadawcy kanałów dla dzieci wychowują sobie dorosłych widzów

Freelancer na wagę złota

- Agencje reklamowe potrzebują wolnych strzelców, a tych brakuje

Badania

Ranking

Pressówka

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.