Wydanie: PRESS 05/2011
Pakt z klientem
W kiosku czy Empiku magazyn „Sense of Beauty” firmy Eris czy „Woman” Dermiki prezentowałyby się równie dobrze jak „Twój Styl” albo „Pani”, a „tv2Tygodnik Cyfrowego Polsatu” jak „Tele Świat”. I o to właśnie chodzi wydawcom pism custom publishing, choć te nigdy nie trafią na kioskowe półki. – Model prasy tradycyjnej stanowi pewnego rodzaju wskazanie kierunku rozwoju magazynów firmowych – przyznaje Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający agencji doradczej i wydawniczej Agape. – Prasa firmowa, choć ma inne cele biznesowe, również poprzez ciekawą treść, atrakcyjną szatę graficzną, wysoki poziom edytorski i precyzyjną dystrybucję stara się zachęcić odbiorcę do lektury – wymienia.
Wszystko po to, by skutecznie dotrzeć do klientów i przekonać ich do marki lub produktu.
Więcej w majowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter