Wydanie: PRESS 05/2011

Wpisy sponsorowane

Według bloga PoradnikWebmastera.blox.pl za długi tekst przygotowany dla reklamodawcy półetatowi blogerzy w Stanach biorą do 200 dol. Wzięci blogerzy modowi Bryan Boy i Tavi Gevinson na zleceniach zarabiają rocznie ok. 100 tys. dol. W Europie wpływowi autorzy biorą 1 tys. euro za wpis. TechCrunch.com – najważniejszy na świecie blog branży online – generował przychody w wysokości 200 tys. dol. miesięcznie, ale był tak łakomym kąskiem, że w ub.r. kupiła go (wraz z witrynami technologicznymi) firma AOL. Koszt transakcji wyniósł ponoć ponad 25 mln dol.
W Polsce jeszcze kilka lat temu szanujący się bloger nie sprzedawał swego talentu reklamodawcy, bo stałby się niewiarygodny. Dziś ci najpoczytniejsi nie zawracają sobie tym głowy.

Więcej w majowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.