04/2011

Press

Spis treści:

Newsy z prasy, radia, i telewizji

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Mam dość mediów

- Rozmowa ze Zbigniewem Hołdysem, komentatorem, felietonistą i muzykiem rockowym

Specjaliści od świata

- Brakuje pogłębionej informacji o zmianach w Afryce, bo działy zagraniczne mediów są w zapaści

Błąd w słusznej sprawie

- Jak 25-latek z Wrocławia, choć sam nie bez skazy, obnażył słabości TVP

Cena trwania

- Roman Graczyk jest dziennikarzem, który wdeptuje w ziemię swoich dawnych guru

Top blogów dziennikarzy

- Ranking najlepszych blogów dziennikarskich – wybranych przez kolegów po fachu

Rewizja wizji

- Czy nowy pomysł Grzegorza Hajdarowicza na „Przekrój” to szansa dla tygodnika, czy raczej jego koniec

Arianna pod pręgierzem

- W USA ścierają się dwie wizje przyszłości mediów: Ruperta Murdocha i Arianny Huffington

Najlepsze budziki

- Przedstawiamy najbardziej energetycznych gospodarzy poranków radiowych

Dziennikarstwo traci sens

- Mariusz Zielke – dziennikarz śledczy wyjaśnia, dlaczego wybrał literacką fikcję

Obnażanie podpalacza

- „Der Spiegel” zaatakował „Bilda”: czy w Niemczech zaczyna się wojna koncernów?

Cegiełki okolicznościowe

- Nadawcy nie skąpią na produkcje związane z uroczystościami w Smoleńsku i Watykanie

Mój iPad i ja – druga odsłona

- Pierwsi użytkownicy iPada ponownie opisali, jak teraz z niego korzystają

Sposób na trolla

- Na Zachodzie nauczyli się eliminować z forów wulgaryzmy i agresję

Wytrwać WWW zawodzie

- Dla wielu dziennikarzy Internet to szansa, by utrzymać się w zawodzie

Przełomowy list

- Jan Turnau wspomina, jak zaproszenie do pracy w „Więzi” zdecydowało o jego życiu i pracy

Gazety reszty kraju

- Tygodniki lokalne umacniają pozycję i stają się reklamową alternatywą dla pism regionalnych

Wygrać z marką

- Firmy sponsorują sport, bo odpowiednio dobrane sportowe marki wzmacniają ich wizerunek

T-Mobilizacja

- Rebranding Ery zmusi konkurencję do inwestycji w reklamę i poprawę obsługi klientów

Antykampanie na Facebooku

- Fachowcy oceniają polskie akcje promocyjne na Facebooku

Zielona marchewka

- Jak klienci zachęcają firmy do ekologicznego zaangażowania

Recepty na sukces

- Firmy farmaceutyczne wypuszczają nowości i inwestują w subbrandy

Badania

Ranking

Pressówka

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.