Wydanie: PRESS 04/2011
Arianna pod pręgierzem
Założycielka internetowego dziennika „The Huffington Post” została przyzwyczajona do pochwał. Gdy w 2009 roku, zaledwie cztery lata od premiery, portal Arianny Huffington wszedł do czołówki najbardziej wpływowych mediów w USA, poważne tytuły określały jego szefową mianem bogini, królowej i wyroczni Internetu. Wraz z liczbą czytelników rosła wartość lewicowego portalu. 6 lutego jego twórcy dostali wymierny dowód uznania od szefów medialnego giganta AOL: za przejęcie „HuffPost” AOL zgodził się zapłacić aż 315 mln dol. (ponad 910 mln zł). Zważywszy na to, że Huffington i jej wspólnik Kenneth Lerer w uruchomienie portalu w 2005 roku zainwestowali ponoć ok. 1 mln dol., daje to więcej niż przyzwoitą stopę zwrotu.
Więcej w kwietniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter