Wydanie: PRESS 04/2011

Rewizja wizji

Grzegorz Hajdarowicz na pierwszym spotkaniu z zespołem „Przekroju” mówił, że tygodnik będzie jego „rodzinnym klejnotem”, który przekaże dzieciom. Tryskał wiarą, że papierowa prasa nie zniknie, a w Polsce zawsze znajdzie się 150–180 tys. inteligentnych ludzi, którzy kupią tytuł o tak uznanej marce. Dziennikarze wyobrażali sobie, że oto wreszcie jest wydawca gotowy inwestować w pismo. – Bohater na białym koniu, który to nasze biedactwo przygarnie – ironizuje Olga Woźniak, wieloletnia dziennikarka „Przekroju”.
Po półtora roku w „Przekroju” nie ma już połowy uczestników tamtego zebrania – odeszli albo zostali zwolnieni.

 

 

Więcej w kwietniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.