Wydanie: PRESS 04/2011
Rewizja wizji
Grzegorz Hajdarowicz na pierwszym spotkaniu z zespołem „Przekroju” mówił, że tygodnik będzie jego „rodzinnym klejnotem”, który przekaże dzieciom. Tryskał wiarą, że papierowa prasa nie zniknie, a w Polsce zawsze znajdzie się 150–180 tys. inteligentnych ludzi, którzy kupią tytuł o tak uznanej marce. Dziennikarze wyobrażali sobie, że oto wreszcie jest wydawca gotowy inwestować w pismo. – Bohater na białym koniu, który to nasze biedactwo przygarnie – ironizuje Olga Woźniak, wieloletnia dziennikarka „Przekroju”.
Po półtora roku w „Przekroju” nie ma już połowy uczestników tamtego zebrania – odeszli albo zostali zwolnieni.
Więcej w kwietniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter