Wydanie: PRESS 07/2011
Ruchomy cel
- Reklama chce być bliżej ciebie. Mobilny
marketing rządzi
To, że marketingowcy coraz bardziej doceniają mobilne kanały komunikacji, zauważa Łukasz Makowski, prezes zarządu firmy LookSoft, producenta aplikacji mobilnych. – Dzięki telefonom reklama internetowa staje się bardziej osobista. Mobile marketing tworzy nowy punkt styczności odbiorcy z przekazem reklamowym. Z Internetu mobilnego korzystamy wtedy, kiedy jesteśmy poza domem, biurem, zasięgiem telewizji, radia, komputera stacjonarnego – przekonuje Makowski.
Z kolei zdaniem Łukasza Kawęckiego, prezesa Optizen Labs, firmy projektującej i wdrażającej rozwiązania mobilne, atutem dla użytkownika jest możliwość korzystania z tego najbardziej podręcznego terminalu w każdej chwili i wszędzie. – Co z tego wynika dla marketingu? Zarówno możliwość generowania sprzedaży, jak i budowania wizerunku firmy jako innowacyjnej, korzystającej z najnowszych rozwiązań technologicznych – wymienia mocne strony mobile marketingu Kawęcki.
Więcej w lipcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter