Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 07/2011

Przystanek Chojnice

- Rozmowa z Małgorzatą Kościelniak, redaktor naczelną Radia Weekend, a wcześniej reporterką RMF FM

Jak Pani, która relacjonowała dla radia RMF FM mundial, latała helikopterem na ciekawe wejścia antenowe, odnajduje się w małym, regionalnym radiu w Chojnicach?

 

Jest czas szaleństw antenowych i czas, w którym wieloletnie doświadczenie każe się już zająć czym innym, podjąć nowe zadanie. Inaczej podchodziłam do swej pracy i wiecznej nieobecności w domu przedtem, a inaczej, kiedy stworzyłam rodzinę i zostałam mamą. To następny etap.

 

Po odejściu z RMF w październiku 2010 roku rozważała Pani oferty pracy w ogólnopolskich rozgłośniach? Przecież w rankingu Zdobywcy Eteru wyprzedzała Pani wiele obecnych gwiazd, na przykład Kubę Wojewódzkiego.

 

Nie wiedziałam o tym. I nie rozważałam ofert pracy w rozgłośniach, tylko czy chcę jeszcze pracować w radiu w ogóle. Przez 19 lat przed mikrofonem zrobiłam jako prezenterka prawie wszystko, dalsza praca na antenie nie byłaby już dla mnie wyzwaniem. Owszem, były rozmowy o pracy w Złotych Przebojach i w Radiu Zet. Jednak w obu przypadkach dostałabym się w trybiki korporacji. A to zaczęłoby pachnieć Chińczykiem w mundurku.

 

W RMF była Pani Chińczykiem w mundurku?

 

RMF przez długie lata było radiem, od niedawna przepoczwarza się w rasową korporację. Ma to swoje plusy, ale niepokornych może uwierać. W marcu tego roku dostałam propozycję miesięcznego szkolenia prezenterów w nieznanym mi wtedy Radiu Weekend w Chojnicach. Do współpracy zaprosił mnie Arek Jażdżejewski, szef anteny i świetny reporter w jednym. Zaczęłam codzienne treningi z prowadzącymi. Po dwóch tygodniach Anna i Piotr Granowscy, właściciele firmy, która ma między innymi radio, zaproponowali mi, żebym została na dłużej. Poważnie zaczęłam się zastanawiać, gdy ponowili propozycję. Kuszące jest tworzenie radia od początku według własnego pomysłu, opierając się na doświadczeniu zdobytym w największej komercyjnej stacji. Za to bez zwracania uwagi na słupki słuchalności.

Więcej w lipcowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.