09/2011

Press

Spis treści:

Newsy z prasy, radia, i telewizji

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Trwam

- Rozmowa z Danielem Passentem, felietonistą tygodnika „Polityka”

Zrobili, jak zaplanował

- Po Breiviku media norweskie muszą swój kodeks etyczny napisać na nowo

Koniec starego świata

- Sentymenty w TVN zastąpi biznes

Telekaznodzieja

- Szymon Hołownia – dziennikarz, pisarz, katecheta i celebryta

Na dwóch etatach

- Wyjście awaryjne, czyli drugi etat poza mediami

Z lewej kieszeni do radia

- Radio zarabia, bo wygrywa pakietami reklamowymi

Okiem targetu:

- Magazyny parentingowe

Jak na spowiedzi

- Rozmowa z ks. Markiem Gancarczykiem, naczelnym „Gościa Niedzielnego”

Telewizja globalna

- Telewizory z Internetem – nowy dostawca treści

W służbie mediów

- czyli gadżety dla dziennikarzy

Bazar prasowy

- Internetowy handel tekstami – jak to robią Niemcy

Wizja lokalna

- Wydawcy w terenie z sukcesem rozkręcają telewizję w sieci

Grupą, mości panowie

- Serwisy zakupowe – wydawców prasowych grupowy skok na kasę

Zawody o logo

- Sportowe zmagania w walce o sponsora. Czasem łatwiej zostać mistrzem świata

Lokowanie na ekranie

- Ukrywanie ukrytej reklamy. O skutkach nowych przepisów o product placement

Żółte strony biznesu

- Yellow pages zarabiają w Internecie. Pierwsze udane przejście z papieru do sieci?

Uważaj, z kim biegasz

- Reklama z niespodzianką, czyli ranking teaserów, których nikt nie skojarzył

Samorodek

- Ryszard Kalisz – mistrz kreacji wizerunku

Gra z reklamą

- Miliony klientów w jednym miejscu – reklamowa żyła złota obok gier w serwisach społecznościowych

Atomowy PR

- Rusza projekt oswajania Polaków z energią atomową

Badania

Ranking

Pressówka

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.