Wydanie: PRESS 09/2011
Atomowy PR
- Rusza projekt oswajania Polaków z energią atomową
Do czerwca 2012 roku PGE Polska Grupa Energetyczna SA ma wybrać miejsce, w którym powstanie pierwsza w Polsce elektrownia jądrowa. – Będzie to jeden z kilku przełomowych momentów w całej inwestycji, w których można spodziewać się protestów przeciwników energii jądrowej – sądzi Leszek Stafiej, niezależny doradca ds. komunikacji marketingowej. To, jaki oddźwięk wywoła ewentualny protest, zależy m.in. od efektywności kampanii promocyjnej przekonującej, że budowa „atomówki” to rozwiązanie nie tylko konieczne, ale i bezpieczne. A że taka kampania jest niezbędna, jeśli planowana na kilkanaście lat inwestycja nie ma skończyć się z hukiem na skutek braku społecznej akceptacji, wydaje się oczywiste. Na razie PGE przygotowuje ekspertyzy dotyczące wyboru lokalizacji (branych jest pod uwagę 27 obszarów), prowadzi też rozmowy na temat budowy konsorcjum do realizacji projektu.
Więcej we wrześniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter