Wydanie: PRESS 09/2011
Grupą, mości panowie
- Serwisy zakupowe – wydawców prasowych grupowy skok na kasę
Do walki o portfele internautów w serwisach zakupów grupowych włączają się wydawcy prasowi: Grupa Wydawnicza Polskapresse ma 10 proc. udziałów w serwisie Gruper.pl, Media Regionalne uruchomiły SweetDeal.pl, natomiast Agora SA – HappyDay.pl. Niedawno na taki ruch zdecydował się Ringier Axel Springer Polska i powołał do życia KlubOkazji.pl.
Jarosława Roszkowskiego, konsultanta ds. nowych mediów w grupie CAM Media, nie dziwi, że zakupami grupowymi najbardziej zainteresowani są właściciele dzienników. – Taka inwestycja to logiczny ruch dla każdego wydawnictwa, które ma dzienniki regionalne lub regionalne mutacje swojego tytułu, ponieważ zakupy grupowe będą powoli wypierały ogłoszenia drobne – uważa Roszkowski. – Wydawcy mają odpowiednie struktury do tworzenia takich serwisów – dodaje.
Więcej we wrześniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter