Wydanie: PRESS 09/2011
Telewizja globalna
- Telewizory z Internetem – nowy dostawca treści
Polska jest dziś w czołówce europejskich krajów pod względem liczby osób mających telewizory z dostępem do Internetu – pierwsze takie modele trafiły do sprzedaży w 2009 roku. W ub.r. sprzedano u nas 1,9 mln telewizorów, wśród nich 300 tys., czyli 15 proc., miało możliwość podłączenia do sieci. W pierwszym kwartale tego roku współczynnik ten wzrósł do 20 proc. Marcin Bołbot, dyrektor marketingu i sprzedaży w Samsung Electronics Polska, prognozuje, że pod koniec roku będzie to ok. 35 proc.
Więcej we wrześniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter