Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Bauer wypracowało zysk  |  Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

10/2010

Press

Spis treści:

Newsy z prasy, radia i telewizji

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Press

Byłem jałowy

- Rozmowa z Romanem Kurkiewiczem, felietonistą „Przekroju”

Algorytm Kulisia

- Sylwetka twórcy „Angory”

Polityk na łamach

- Komu służy oddawanie politykom miejsca w gazecie

Okiem targetu

- Czytelnicy oceniają pisma wnętrzarskie

Media na barykady

- Dlaczego dziennikarzom na Zachodzie chce i opłaca się strajkować

Biją w słabszych

- Prawnikom łatwiej pozywać bohaterów publikacji niż media

Rzemiosło i sztuka

- Infografika – jak to robią w „The Guardian” i „The Observer”

Świeża krew z Unii

- Są pieniądze dla uczelni na studenckie praktyki w mediach

Gazeta pod palcam

- Fachowcy radzą, jak przygotować gazetę na iPada

Mistrz małego bagażu

- Olgierd Budrewicz wspomina swoje podróże i przygody dziennikarskie

Zmienna ogniskowa

- Coraz ciaśniej na półce magazynów fotograficznych

Programowe zmiany

- Znalazł się sposób na spadającą sprzedaż tv guide’ów

Kolorowa strategia

- Wydawcy magazynów walczą w sieci o użytkownika

Najlepsze WWW gospodarce

- Ranking internetowych stron biznesowych

Bojkot? E-tam…

- Internauci atakują markę, ale jej sprzedaż nie spada

Mowa ciała konsumenta

- Reklamodawcy z rezerwą podchodzą do badań online. Taniej i szybciej to dla nich za mało

Co wie media planner

- Sprawdzamy poziom wiedzy specjalistów od planowania reklamy w mediach

Kto daje, ten zbiera

- Zamiast namawiać do zakupu, warto konsumentom dać coś wartościowego

Platforma targowa

- Jak ściągnąć na targi klientów wartościowych dla wystawcy

Kongresmeni

- Wydawcy mocno weszli na rynek konferencji i eventów

Sieć poszerza łowisko

- Agencje interaktywne poszerzają ofertę o inne media

Badania

Interranking

- Piotr Wrzosiński, content director w Softonic, Barcelona

Ranking

Pressówka

Racja stanu CIA

- W sprawie Szyman polskie media wywiesiły białą flagę

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.