Wydanie: PRESS 10/2010
Sieć poszerza łowisko
W tegorocznej kampanii dla Lecha pod hasłem „Lech Ice Team” agencja interaktywna Artegence odpowiadała nie tylko za działania w sieci, ale także opracowała cały koncept działań BTL, wymyślając m.in. konkurs „Walka miast”, w którym konsumenci z całej Polski głosowali, by to w ich miejscowości rozdano 10 tys. puszek piwa, a także współtworzyła z agencją Grandes Kochonos działania ATL, produkując do głównych spotów telewizyjnych odsyłacze na strony WWW. – Bardzo mocno podkreślamy, że jesteśmy w stanie poprowadzić działania komunikacyjne od A do Z, nie tylko w Internecie. Oczywiście jest on dla nas najważniejszym obszarem działalności, ale już od dawna niejedynym. Ponieważ Internet coraz częściej jest osią działań komunikacyjnych, chcemy być dla naszych klientów podstawowym partnerem w ich realizacji – mówi Artur Gortych, prezes Artegence. To dlatego jego firma tworzy instytut badawczy Yuux, który ma śledzić trendy komunikacji internetowej na świecie.
Coraz bardziej poza Internet wychodzą inne agencje interaktywne.
Więcej w październikowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter