Wydanie: PRESS 10/2010
Kolorowa strategia
We wrześniu, równocześnie ze zmianą szaty graficznej miesięcznika „Ładny Dom”, Agora stworzyła serwis internetowy Ladnydom.pl. Znalazły się w nim porady dotyczące m.in. remontu i budowy, urządzania ogrodu oraz prezentacja domu miesiąca. Jest także wyszukiwarka materiałów budowlanych, wykończeniowych i dodatków z przekierowaniem do konkretnego producenta. „Ładny Dom” to kolejna marka, którą ten wydawca wykorzystuje do tworzenia nowych produktów, aby wciąż powiększać swój zasięg w Internecie. O to walczą wszyscy, choć wielu przyjęło inną strategię – wolą wzmacniać dobrze prosperujące serwisy kontentem z papierowych wydań.
Najaktywniejsi są wydawcy magazynów kolorowych – kupują, budują i rozwijają serwisy. Największe możliwości zdobycia użytkowników, a właściwie użytkowniczek, stwarzają segmenty kobiecy i lifestylowy. I to głównie na nich skupiają się siły koncernów.
Więcej w październikowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter