Wydanie: PRESS 10/2010

Co wie media planner

Po raz 11. instytut ARC Rynek i Opinia sprawdził podstawową wiedzę o mediach wśród media plannerów. Przez 10. edycji tego badania poziom ich wiedzy budził wiele zastrzeżeń, lecz szefowie domów mediowych tłumaczyli, że media planner wszystkiego o rynku mediów wiedzieć nie musi, bo przecież ma narzędzia do planowania kampanii. W tym roku poprosiliśmy szefów domów, by sami wytypowali do badania specjalistów od planowania prasy, radia, telewizji i Internetu. W każdym segmencie przepytano po 10 wskazanych fachowców (w sumie 40 osób). Wyniki są nieco lepsze od ubiegłorocznych, lecz wciąż jest dużo błędów – a przede wszystkim odpowiedzi „nie wiem”.
 

  Więcej w październikowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.