Wydanie: PRESS 10/2010
Co wie media planner
Po raz 11. instytut ARC Rynek i Opinia sprawdził podstawową wiedzę o mediach wśród media plannerów. Przez 10. edycji tego badania poziom ich wiedzy budził wiele zastrzeżeń, lecz szefowie domów mediowych tłumaczyli, że media planner wszystkiego o rynku mediów wiedzieć nie musi, bo przecież ma narzędzia do planowania kampanii. W tym roku poprosiliśmy szefów domów, by sami wytypowali do badania specjalistów od planowania prasy, radia, telewizji i Internetu. W każdym segmencie przepytano po 10 wskazanych fachowców (w sumie 40 osób). Wyniki są nieco lepsze od ubiegłorocznych, lecz wciąż jest dużo błędów – a przede wszystkim odpowiedzi „nie wiem”.
Więcej w październikowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter