Wydanie: PRESS 10/2010

Platforma targowa

Targi w Hongkongu Food Expo dzielą wystawy na dwie części: otwarte dla publiczności, gdzie po niższych cenach klient może dokonać jakiegoś zakupu, i te profesjonalne – gdzie zagraniczni kupcy dostają zwrot kosztów za hotel i dodatkowo 500 dol. kieszonkowego. Warunek jest jeden: przez trzy dni będą uczestniczyć w sympozjach i spotkaniach, będą pojawiać się na targach i rozmawiać z wystawcami, którzy ich interesują. Bo dla organizatorów głównym celem jest ściągnięcie na targi cennych dla wystawców gości, czyli potencjalnych kontrahentów. Nie wystarczy przecież, że na imprezę przyjdzie mnóstwo zwiedzających, jeśli wystawca nie pozyska spośród nich nowego, wartościowego klienta.
Naszych targów nie stać na takie działania, dlatego poszukiwanie cennych klientów muszą prowadzić innymi metodami.
 

  Więcej w październikowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.