Wydanie: PRESS 10/2010
Platforma targowa
Targi w Hongkongu Food Expo dzielą wystawy na dwie części: otwarte dla publiczności, gdzie po niższych cenach klient może dokonać jakiegoś zakupu, i te profesjonalne – gdzie zagraniczni kupcy dostają zwrot kosztów za hotel i dodatkowo 500 dol. kieszonkowego. Warunek jest jeden: przez trzy dni będą uczestniczyć w sympozjach i spotkaniach, będą pojawiać się na targach i rozmawiać z wystawcami, którzy ich interesują. Bo dla organizatorów głównym celem jest ściągnięcie na targi cennych dla wystawców gości, czyli potencjalnych kontrahentów. Nie wystarczy przecież, że na imprezę przyjdzie mnóstwo zwiedzających, jeśli wystawca nie pozyska spośród nich nowego, wartościowego klienta.
Naszych targów nie stać na takie działania, dlatego poszukiwanie cennych klientów muszą prowadzić innymi metodami.
Więcej w październikowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter