Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Euro 2024, czyli mistrzostwa gwiazd zmęczonych komentowaniem  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Chajzer chce się bić i pisze książkę  |  SGL w obronie dziennikarzy Biełsatu  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 10/2010

Kto daje, ten zbiera

Miasteczko Sandwich w hrabstwie Kent wiosną zaroiło się od gwiazd. Frank Lampard, pomocnik Chelsea i reprezentant Anglii, zagrał w piłkę nożną z uczniami miejscowej szkoły. Mecz komentował Gary Lineker, były kapitan angielskiej reprezentacji, dziś piłkarski sprawozdawca BBC. Potem Lineker rozdawał na ulicach kanapki z czipsami, które przyrządził Marco Pierre White, jeden z bardziej znanych kucharzy na świecie. Ponadto popularny na Wyspach boysband JLS koncertował w szkole w przerwie na lunch, kierowca Formuły 1 Jenson Button woził mieszkańców taksówką, komik Al Murray zabawiał przechodniów i zapraszał do baru, w którym aktorka Pamela Anderson serwowała piwo. Tak w skrócie wyglądała główna część kampanii czipsów produkowanych przez Walkers Crisps, realizowana pod hasłem „Każda kanapka jest bardziej ekscytująca z Walkers”. Reakcje mieszkańców podekscytowanych wizytą tylu gwiazd pokazywano nie tylko w mediach, ale też w spotach emitowanych w dalszej części kampanii. – Dzięki tej akcji Walkers Crisps sprzedał półtora miliona paczek czipsów. To spory sukces na rynku FMCG, na którym trudno się przebić i wyróżnić, zwłaszcza w kryzysowych czasach – zwraca uwagę Arkadiusz Szulczyński, innovation director agencji interaktywnej K2. – Tradycyjne działania reklamowe rzadko dają tak spektakularny efekt. Akcja w Sandwich to dobry przykład na to, jak należy budować relację konsument – marka, by nabrała wymiaru emocjonalnego zaangażowania i przestała być układem czysto handlowym. Konsument czuje, że jest autentycznie ważny, dopieszczony. Marce opłaca się dawać coś od siebie, bo dzięki takim działaniom zyskuje ludzki charakter i wiarygodność. Slogany reklamowe przestają być puste – dodaje Szulczyński.

  Więcej w październikowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
 

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.