Wydanie: PRESS 10/2010
Bojkot? E-tam…
Mały Głód, sympatyczny bohater reklamy produktów Danio francuskiego koncernu Danone, ma na Facebooku już ponad 179 tys. fanów. Od kilku tygodni rośnie też jednak rzesza jego wrogów – wszystko przez wiadomość, którą Mały Głód wrzucił na swój profil: „Mam pupila. Nie wiem, co z nim zrobić”. Potem pisał, że ma dość gamonia, bo ciągle za nim lata, że przywiązywał go do klamki i zamykał w szafie. Wreszcie oddał natręta do schroniska dla zwierząt. Niesfornym pupilem okazał się komar, którego fotkę Mały Głód umieścił w sieci na zakończenie tej wesołej historii. I wtedy okazało się, że internautom – miłośnikom zwierząt nie jest do śmiechu.
Więcej w październikowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter