Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

08/2010

Press

Spis treści:

Bliżej prawdy

Z Günterem Wallraffem, niemieckim dziennikarzem i pisarzem, rozmawia Katarzyna Domagała-Pereira

Nieskromniś

Medialni pracodawcy łatwiej wybaczą gwieździe podejrzane etycznie interesy niż brak popularności

Robiliśmy za polityków

Brak obiektywizmu i manipulacja – tak zapamiętamy pracę mediów relacjonujących przebieg kampanii wyborczej

Wyjątkowa „Polka”

Połączenie magazynu i galerii zdjęć – czyli francuski sposób na odbudowanie pozycji fotoreportażu prasowego

Konsekwentna niekonsekwencja

Co spowodowało, że Radio Zet, które jeszcze pięć lat temu było blisko swego konkurenta, teraz ma o ponad 11 proc. niższą słuchalność?

Zawód w zawodzie

Zwykle są młodzi, ale już z jakimś dorobkiem, doświadczeniem, rozpoznawalnym nazwiskiem. Podczas gdy ich koledzy w regionach nie z własnej woli odchodzą z redakcji, oni rezygnują sami

Strażnik balansu

Piotr Frydryszek w Polsce jest rekordzistą: żaden z prezesów mediów publicznych nie przetrwał na stanowisku tak długo jak on

Powtórka z pomyłki

Wydawcy nie rwą się do publikacji sprostowań w elektronicznych archiwach, a tym samym narażają się na procesy za powielanie już popełnionych błędów. I na wypłatę kolejnych odszkodowań

Wojna tantiemowa

W Polsce jest tyle organizacji pobierających tantiemy od nadawców i operatorów, że ci często nie płacą, bo nie wiedzą komu i ile

Kręcioła

Dopóki Jerzy Owsiak działa w szczytnym celu, media i fani wybaczą mu nawet duże gafy

Prawda o nagim słupku

Trafne wyniki sondaży w dniu drugiej tury wyborów prezydenckich nie odbudują zaufania do instytutów badawczych

Zielone światełko

Działania proekologiczne to fundament społecznej odpowiedzialności biznesu

Z pustego w pełne

Promując nieistniejące marki, firmy testują skuteczność nośników, które wykorzystują potem w rzeczywistych kampaniach

Warsztat na start

Uczelnie kształcące przyszłych dziennikarzy, copywriterów czy PR-owców wabią studentów zajęciami praktycznymi

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.