Wydanie: PRESS 08/2010

Warsztat na start

Uczelnie kształcące przyszłych dziennikarzy, copywriterów czy PR-owców wabią studentów zajęciami praktycznymi

Nadmiar teorii sprawia, że student stoi w miejscu. Wkuwa i zapomina. W młodych ludziach trzeba rozniecić żar poszukiwania tematu, informacji – przekonuje dr Katarzyna Bocheńska-Włostowska, autorka programu edukacyjnego Otwarta Akademia Umiejętności. W jego ramach powstało Centrum Dziennikarskie Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Tutaj, w „Miesięczniku Młodych Dziennikarzy Loża”, na studenckim żarze warzą się teksty. W Centrum Dziennikarskim działają też biuro prasowe, sekcje radiowa i telewizyjna. Jest studio nagraniowe, trwa kompletowanie aparatury do studia telewizyjnego.

Magdalena Hodak

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.