Wydanie: PRESS 08/2010
Warsztat na start
Uczelnie kształcące przyszłych dziennikarzy, copywriterów czy PR-owców wabią studentów zajęciami praktycznymi
Nadmiar teorii sprawia, że student stoi w miejscu. Wkuwa i zapomina. W młodych ludziach trzeba rozniecić żar poszukiwania tematu, informacji – przekonuje dr Katarzyna Bocheńska-Włostowska, autorka programu edukacyjnego Otwarta Akademia Umiejętności. W jego ramach powstało Centrum Dziennikarskie Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych w Poznaniu. Tutaj, w „Miesięczniku Młodych Dziennikarzy Loża”, na studenckim żarze warzą się teksty. W Centrum Dziennikarskim działają też biuro prasowe, sekcje radiowa i telewizyjna. Jest studio nagraniowe, trwa kompletowanie aparatury do studia telewizyjnego.
Magdalena Hodak
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter