Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

06/2010

Press

Spis treści:

Prawo newsa

Z Agnieszką Milczarz,reporterką Wydarzeń” Polsatu, rozmawia Małgorzata Wyszyńska

Wykończyć śledczego

Czy jeden z czołowych dziennikarzy „Rzeczpospolitej” jest agentem służb specjalnych? Poszliśmy śladem anonimu

Prawy dziennikarz

Co sprawiło, że Jacek Karnowski, były dziennikarz BBC, kieruje „Wiadomościami” odległymi od obiektywizmu

Dajemy sygnał

Z przewodniczącym jury Grand Press Photo 2010 Finbarrem O’Reillym rozmawia Renata Gluza

Nadzieja zamiast rozpaczy

Jestem pewny, że uda się wam dostrzec w tym zdjęciu więcej, niż widać na pierwszy rzut oka – mówił o zwycięskiej fotografii w konkursie Grand Press Photo 2010 przewodniczący jury Finbarr O’Reilly

To jest mój Śląsk

Z Tomaszem Tomaszewskim, autorem Zdjęcia Roku w Grand Press Photo 2010, rozmawia Grzegorz Kopacz

Z innej parafii

Niemal wszystkie pisma tracą czytelników, a „Gość Niedzielny” ich zyskuje. Zwłaszcza wśród biskupów i dzięki nim

Radio wiecznie żywe

Internetowe radia Wnet i Polska Live!, legionowskie Radio Hobby FM to trzy sposoby na robienie własnej rozgłośni

Czas wizji, czas excela

Decyzje podjęte przez Edipresse Polska w czasie kryzysu dziwiły rynek, lecz dziś oceniane są jako strzał w dziesiątkę

Kreacja w klatce

Polski Konkurs Reklamy KTR 2010 pokazał, że mamy wybitnych specjalistów w domach produkcyjnych i postprodukcyjnych, ale wciąż brakuje oryginalnych kreacji

Wygrywa Internet

Umiejętne łączenie reklamy w tradycyjnych mediach z tą online to obecnie największe wyzwanie dla twórców kampanii

Mobilne ruchy

Mimo że narzędzi marketingu mobilnego przybywa, klienci stosują je jednak opornie

Kulturalna trampolina

Przykład Krakowa pokazuje, że inwestycja w kulturę miastom się opłaca. Nie na rok, ale na stałe

Copy and print

Wielkie formaty, małe nakłady – wszystko jest możliwe. Dla drukarni kończy się najtrudniejszy okres, a druk cyfrowy przejmuje coraz większy udział w rynku

Marki na scenie

Najważniejsze to wybrać festiwal odpowiadający wizerunkowym celom sponsora, a potem znaleźć niestandardowy sposób zaistnienia

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.