Wydanie: PRESS 06/2010
Z innej parafii
Niemal wszystkie pisma tracą czytelników, a „Gość Niedzielny” ich zyskuje. Zwłaszcza wśród biskupów i dzięki nim
Prasa katolicka jest do nabycia przy wyjściu z kościoła” – można usłyszeć co niedziela w większości parafii w Polsce. Jest ich ponad 10 tysięcy. W siedmiu tysiącach z nich sprzedawany jest „Gość Niedzielny”. Tam trafia 80 proc. nakładu tego tygodnika (dziś to 155 tys. egz.). Biorąc pod uwagę ostatnie dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem (luty br. – 139 tys. egz.), po mszach rozchodzi się średnio co najmniej w 110 tys. egz.
Dziś „Gość Niedzielny” to jeden z nielicznych tytułów, którym rośnie sprzedaż. Siedem lat temu do liderów wśród tygodników – „Newsweek Polska” i „Polityki” – tracił 100 tys. egz. Dwa lata później rozpoczął ekspansję. Dziś oba tytuły przegania.
Sebastian Kucharski
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter