09/2010

Press

Spis treści:

Pazerny na opinie

Z Jerzym Baczyńskim, redaktorem naczelnym „Polityki”, rozmawia Grzegorz Kopacz

Między barierkami

W komentarzach do komentarzy, w opiniach na opinie trudno było znaleźć istotę sporu – Tomasz Wróblewski analizuje, dlaczego ostatnio polskie media stały się tak monotematyczne

Konkrety, Internet, kobiety

Rafał Agnieszczak imponuje kolegom w branży internetowej tym, że potrafi zarabiać w sieci. Dlatego znoszą jego nonszalancję

Rozjechany pogodynek

Życie intymne popularnego prezentera na długo stało się gorącym tematem w niemieckich mediach. Choć jego proces dopiero się rozpocznie, koledzy dziennikarze już go osądzili

Machała na żywo

Tomasz Machała z Polsatu pisze o tym, jak został dziennikarzem internetowym i dlaczego to takie trudne

Wziąć byka za rogi

Właściciel Red Bulla udowadnia, że należąca do reklamodawcy telewizja może konkurować z profesjonalnymi nadawcami

Polonica na mieliźnie

Dobrze rokujący kiedyś rynek polonijnych mediów w Wielkiej Brytanii zanika. Bardziej niż recesja zaszkodził mu brak profesjonalizmu

Przejścia graniczne

Odmowa wizy, czarna lista, deportacja – dyktatury na całym świecie stawiają korespondentom bariery. Niektóre z nich można sforsować

Proszę czekać

Widać prawidłowość: im więcej dusz pozyskanych przez operatorów, tym mniejsza umiejętność współpracy z nimi

E-dylemat wydawców

Spośród trzech największych wydawców dzienników już tylko Agora nie pobiera opłat za dostęp do serwisu swojego tytułu

Nadużycie produktu

Mimo że walka z product placement w telewizji wydaje się z góry przegrana, wydawcy liczą, że choć jedną bitwę wygrają

Anons ponad podziałami

- Współdzielenie treści to sposób na biznes w serwisach ogłoszeniowych

Pajączki na służbie

- Monitorowanie obecności marki w sieci staje się konieczne, ale niesie ze sobą sporo pułapek

Antyranking PR

- Kampanie public relations, które bardziej zaszkodziły, niż pomogły

Złapać, poznać, zatrzymać

- Prawdziwą wartością programu lojalnościowego jest co raz większa wiedza o kliencie

Sam Efekt Odpowie

- Dobre pozycjonowanie witryn w wyszukiwarkach zapewnia efekty nawet po zakończeniu działań

Siedem trendów świata

- Najważniejsze trendy w projektowaniu logotypów i opakowań

Gościnnie

- Rafał Górski namawia, by o reklamie rozmawiać, a nie tylko się nawzajem krytykować

Badania

Ranking

Pressówka

Interranking

- Paweł Tkaczyk

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.