Wydanie: PRESS 09/2010
Złapać, poznać, zatrzymać
Czy ma już pan/pani naszą kartę? – ile razy słyszymy to pytanie na stacji benzynowej, w sklepie, aptece czy innym punkcie... Teoretycznie odpowiedź na nie powinna być prosta. Często jednak nie jest, bo w naszym portfelu tkwi już kilka różnych kart i po prostu nie pamiętamy ani tego, od kogo je dostaliśmy, ani jakie dają nam przywileje.
Wśród programów lojalnościowych na polskim rynku wciąż przeważają te, w których karta stałego klienta upoważnia do zniżek na zakupy. Popularne są też programy polegające na przyznawaniu punktów za zakupy i ich wymianie na nagrody. Najmniej jest tych, w których klientów zachęca się do członkostwa w klubie w zamian za przywileje.
Więcej w wrześniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter