Wydanie: PRESS 09/2010

Antyranking PR

Miało być lepiej, a wyszło gorzej. Chciano zażegnać kryzys, a jeszcze go pogłębiono. Firma zamierzała wzmocnić swój wizerunek, lecz raczej go osłabiła. Fachowcy od public relations bez wahania wskazują działania wizerunkowe firm na polskim rynku, które odniosły skutek odwrotny do oczekiwanego. Ostrzegają, że niektóre próby budowania wizerunku obracają się przeciwko inicjatorom i tym, w których imieniu są podejmowane.

Więcej w wrześniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.