Wydanie: PRESS 09/2010
Siedem trendów świata
Główne trendy w brand designie najłatwiej wychwycić na podstawie analizy zjawisk ze świata mody, przemysłu kosmetycznego i rozrywki, bo one najszybciej odzwierciedlają oczekiwania i postawy konsumentów. Wiele z nich można uznać za przełomowe nie tylko dla ostatnich lat (np. stosowanie przejść tonalnych, znaków przestrzennych), lecz także dla lat następnych (mniej ikonografii, więcej liternictwa). Zdaniem przedstawicieli międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge ich wyznaczniki mogą stanowić tajemnicę sukcesu, wykazują bowiem, jakie kolory i kształty logo lub faktury materiałów, a nawet sposób wystroju miejsc sprzedaży najlepiej dopasować do określonych grup odbiorców. Eksperci zastrzegają jednak, że podział nie jest sztywny, większość trendów współgra ze sobą.
Więcej w wrześniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter