Wydanie: PRESS 09/2010

Siedem trendów świata

Główne trendy w brand designie najłatwiej wychwycić na podstawie analizy zjawisk ze świata mody, przemysłu kosmetycznego i rozrywki, bo one najszybciej odzwierciedlają oczekiwania i postawy konsumentów. Wiele z nich można uznać za przełomowe nie tylko dla ostatnich lat (np. stosowanie przejść tonalnych, znaków przestrzennych), lecz także dla lat następnych (mniej ikonografii, więcej liternictwa). Zdaniem przedstawicieli międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge ich wyznaczniki mogą stanowić tajemnicę sukcesu, wykazują bowiem, jakie kolory i kształty logo lub faktury materiałów, a nawet sposób wystroju miejsc sprzedaży najlepiej dopasować do określonych grup odbiorców. Eksperci zastrzegają jednak, że podział nie jest sztywny, większość trendów współgra ze sobą.

Więcej w wrześniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie


 

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.