Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 09-10/2021

Zatruty jubileusz

W czasie obchodów dwudziestolecia TVN 24 rządzący zafundowali stacji walkę o przetrwanie

Zamiast litery „V” dwa palce rozpięte w znaku zwycięstwa – jak na demonstracjach w stanie wojennym. Tak rysownik Andrzej Pągowski przerobił logo TVN, gdy Prawo i Sprawiedliwość postanowiło przejąć kontrolę nad tą stacją. Gdyby forsowana przez PiS zmiana ustawy medialnej weszła w życie, stacje telewizji TVN mogłyby przestać istnieć. Albo nadawałaby pod dyktando władzy. Co na jedno wychodzi.

– To zamach nie tylko na TVN, ale na wolne media – mówią zgodnie dziennikarze, politycy, widzowie.

Za stacją ujęli się: Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Rzecznik Praw Obywatelskich, międzynarodowa organizacja dziennikarska Reporterzy bez Granic i amerykańscy kongresmeni. Sprawą zainteresował się prezydent USA Joe Biden.

Niezależność stacji TVN 24 postanowiono zlikwidować na jej 20-lecie. Choć to pewnie przypadek.

– Zatruwa to nasz jubileusz – przyznaje Michał Samul, redaktor naczelny TVN 24. – Ale ta wielka liczba głosów w naszej obronie od pojedynczych widzów oraz instytucji, także międzynarodowych, to najsmaczniejszy tort urodzinowy, jaki mogliśmy dostać.

Stanisław Zasada

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.