Wydanie: PRESS 01-02/2021

Boomerka w dzikim świecie Insta

Katarzyna Nosowska parodiuje show-biznes, modę i celebrytów, przegląda się w krzywym zwierciadle oczekiwań, dowcipnie komentuje rzeczywistość i potrafi zebrać nawet 400 tys. lajków i 2 tys. komentarzy pod swoim wpisem

Aż 483 tys. obserwujących na Instagramie, dwie książki i wielka popularność w sieci. Jak na osobę urodzoną w poprzednim stuleciu i to za wczesnego Gierka, stosunkowo od niedawna zajmującą się obecnością i kreacją w świecie wirtualnym, to całkiem niezły wynik. I choć Katarzynie Nosowskiej daleko do obojga Lewandowskich czy Red Lipstick Monster, to w zależności od rankingu polskich influencerów 2020 plasuje się między 126. a 151. miejscem – na tysiąc.

PO CO KAŚCE SOCIAL MEDIA?

Profil @nosowska.official na Instagramie powstaje w marcu 2017 roku, bo, jak wyjaśnia piosenkarce menedżerka: „w tych czasach artysta powinien taki mieć”. Na początku nie ma tam żadnych treści. Obserwuje ją kilkuset fanów, pewnie z rozpędu lub nadziei, że coś się wreszcie wydarzy.

Katarzyna Bednarczykówna

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.