Wydanie: PRESS 09-10/2018
Mundial 2018 w portalach sportowych
Jak dziennikarze i specjaliści od komunikacji marketingowej oceniają portale sportowe relacjonujące mundial.
Mistrzostwa świata w piłce nożnej, które w tym roku odbywały się w Rosji (14 czerwca – 15 lipca), budziły ogromne emocje i jeszcze większe nadzieje u polskich kibiców. Do ich relacjonowania przygotowywali się bardzo starannie także wydawcy internetowi, przede wszystkim portali sportowych. Największe portale i serwisy sportowe uruchomiły specjalne programy i materiały wideo swoich korespondentów w Rosji, a także z analizami, opiniami i komentarzami ekspertów. A wszystko wsparte szeroko zakrojonymi kampaniami reklamowymi. Postanowiliśmy sprawdzić, jak dziennikarze i ludzie od reklamy oceniają pracę, którą wykonali wydawcy internetowi.
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter