Wydanie: PRESS 09-10/2018

Mundial 2018 w portalach sportowych

Jak dziennikarze i specjaliści od komunikacji marketingowej oceniają portale sportowe relacjonujące mundial.

Mistrzostwa świata w piłce nożnej, które w tym roku odbywały się w Rosji (14 czerwca – 15 lipca), budziły ogromne emocje i jeszcze większe nadzieje u polskich kibiców. Do ich relacjonowania przygotowywali się bardzo starannie także wydawcy internetowi, przede wszystkim portali sportowych. Największe portale i serwisy sportowe uruchomiły specjalne programy i materiały wideo swoich korespondentów w Rosji, a także z analizami, opiniami i komentarzami ekspertów. A wszystko wsparte szeroko zakrojonymi kampaniami reklamowymi. Postanowiliśmy sprawdzić, jak dziennikarze i ludzie od reklamy oceniają pracę, którą wykonali wydawcy internetowi.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.