Wydanie: PRESS 09-10/2018

Kaprys bogacza

Najbogatsi Polacy, inwestując w media, częściej na nich tracą, niż zarabiają.

Projekt nie spinał się pod względem finansowym” – uzasadniał na początku czerwca br. zamknięcie internetowego radia Zapinamypasy.pl Bartosz Remplewicz. Przedsiębiorca dużych pieniędzy dorobił się na sprzedaży kołder z wełny merynosów. Potem dobrze je zainwestował – m.in. w ośrodek hotelowo-rekreacyjny Remes Sport w Opalenicy, w którym przed Euro 2012 trenował sam Cristiano Ronaldo. Dobra passa biznesmena z Poznania skończyła się, kiedy postanowił zarobić na mediach. W pół roku stracił ponad milion złotych. Jego radio o tematyce sportowej nadawało zaledwie cztery miesiące i zamilkło tuż przed najważniejszą tegoroczną imprezą sportową – mundialem w Rosji. A wydawało się, że wszystko w nim zagra: był pomysł, sprzęt i dziennikarskie gwiazdy znane z radia – Michał Gąsiorowski z Trójki, i telewizji – Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski z Canal+ (ten ostatni nie zdążył nawet pojawić się na antenie). Zawiódł jednak dostawca aplikacji na urządzenia mobilne, który opóźniał się z jej oddaniem. Nie powiodła się też sprzedaż reklam geotargetowanych, choć z zadaniem zmagały się trzy kolejne ekipy handlowców.

Grzegorz Kopacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.