Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 07-08/2018

Pracuję dla Janusza

Z Pawłem Wilkowiczem, dziennikarzem Sport.pl, rozmawia Grzegorz Kopacz.

Co w pierwszym wydaniu biografii Roberta Lewandowskiego było nie tak, że trzeba było zrobić kolejne?

Wymagało aktualizacji, bo pierwsza edycja wyszła dwa lata temu. Przez ten czas wiele w karierze i życiu Roberta się zdarzyło. Miał dwóch nowych trenerów, urodziło mu się dziecko, a przede wszystkim w pierwszej edycji nie było informacji o Euro 2016, bo ukazała się przecież przed mistrzostwami Europy we Francji.

To nie był chwyt marketingowy, żeby „Nienasycony” lepiej się sprzedał przed mundialem?

To wynikało z uczciwości wobec czytelnika: teraz za tę samą cenę może kupić pozycję aktualną do maja 2018 roku. Doszło ponad 50 stron, ale aktualizacja wymagała uważnego przepisania w zasadzie całej książki od pierwszej do trzechsetnej strony. Poślizg związany z akceptacją zdjęć sprawił, że zdążyłem nawet dopisać fragment dotyczący odpadnięcia Bayernu z Ligi Mistrzów po meczach z Realem Madryt.

Były problemy ze zdjęciami, a co z akceptowaniem treści przez Lewandowskiego i jego ludzi?

Przy obu wydaniach akceptacja zdjęć była bardziej żmudna niż autoryzacja tekstu. Robert poprawił raptem trzy rzeczy: wynik jednego z meczów juniorów Varsovii; informację, że zamówił w kawiarni mleko sojowe, a nie krowie; a trzeciej poprawki już nawet nie pamiętam. Chyba jego żona Ania poprosiła o wykreślenie bardzo prywatnego fragmentu. Pod tym względem z Robertem współpracuje się idealnie.

Grzegorz Kopacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.