Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Główne polskie dzienniki nie zdążyły  |  Wypłaty honorariów za "Reset"  |  Agencja 5BONSAI wygrała przetarg  |  Marketing wspierający LGBT i równość wciąż kontrowersyjny  |  Multimedia Polska zmienia model biznesowy  |  Yieldbird Agory na minusie  |  Spółka Inbornmedia  |  Cennik TVN na sierpień  |  Jaki program będzie nadawany w paśmie "Milionerów"?  |  MTV nie rezygnuje  |  Wydawca "Nowej Trybuny Opolskiej"  |  Program w TVN Siedem od końca sierpnia  |  Kampania dla Mlekpolu  |  Pięć agencji w przetargu  |  Rzecznik prasowy GIS  |  Sto pytań do Disneya i Reliance w sprawie ich fuzji  |  Hunter Biden wycofuje pozew przeciwko Fox News  |  Dziennikarka Radia Wolna Europa skazana w Rosji na sześć i pół roku więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 07-08/2018

Kto czyta, ten promuje

Wśród bogatej oferty festiwali kulturalnych coraz mocniejszą pozycję zyskują imprezy literackie.

Do liczącego około 2 tys. mieszkańców Cieszanowa położonego na południowym wschodzie Polski w 2010 roku przyjechało blisko 4,5 tys. osób zainteresowanych pierwszą edycją Cieszanów Rock Festiwal. A w 2017 roku było ich już ok. 20 tys. Po dwóch latach od startu imprezy magazyn „Machina” w rankingu najlepszych festiwali muzycznych przyznał mu trzecie miejsce.

Pomysł na festiwal rockowy w Cieszanowie wyszedł od burmistrza oraz Centrum Kultury i Sportu w Cieszanowie, którzy zainwestowali w muzyczne wydarzenie dla młodych ludzi. – Jak czas pokazał, był to promocyjny strzał w dziesiątkę – nie kryje dumy Artur Tylmanowski, dyrektor artystyczny & PR manager Cieszanów Rock Festiwal, który współorganizuje tę imprezę od drugiej edycji. – Od tego momentu nasz festiwal wypłynął na szerokie wody. Początkowo zajmowałem się tylko promocją, ale z czasem przejąłem również funkcję kuratora programowego imprezy. Zadbałem o promocję w mediach i wymyśliłem formułę „3 x artysta”, czyli co roku zapraszamy artystę, który nie tylko gra koncert, ale przez trzy dni uczestniczy w wydarzeniach towarzyszących festiwalowi, jest jego ambasadorem – opowiada Tylmanowski.

Wśród gości imprezy był Kazik Staszewski, który codziennie występował z jednym ze swoich zespołów (z Kultem, KNŻ, Kwartetem Pro Forma), ale zwiedzał też okolice, w tym szlak bunkrów Linii Mołotowa.

Pomysł na wypromowanie Cieszanowa rzeczywiście się sprawdził. Dzięki imprezie rozszerzyła się oferta gastronomiczna i noclegowa – gmina Cieszanów zbudowała nawet 10 domków dla uczestników festiwalu, które w ciągu roku także są wynajmowane. I chociaż wciąż jest kłopot z dojazdem, gdyż do małego Cieszanowa nie ma bezpośrednich połączeń z Warszawy, amatorzy muzyki rockowej docierają swoimi sposobami na dobrze zorganizowaną imprezę.

Iga Kołacz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.