Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wydanie: PRESS 07-08/2018

Bóg reklamy

Kiedy Maciej Marasek, partner i dyrektor kreacji w 2012 Agency, zobaczył zdjęcie Rafała Barana w fotelu z napisem „Papież reklamy”, skomentował: – Może on i jest papieżem, ale bogiem jestem ja!

Wymyślił Łódkę Bols, głośne kampanie „Zmieniamy świat na Plus”, „Teraz to mi to Lotto”, „Dżem dobry” czy „Chce się Ż”. – Gdy 2012 Agency wygrała przetarg CCC, Maciek Marasek na jednym z pierwszych spotkań powiedział, że powinniśmy się cieszyć, że z nim pracujemy, bo on jest zajebisty – opowiada Marek Kmiecik, dyrektor marketingu CCC.

– Marasek jest zabawnym megalomanem, ma ego jak Mount Everest – stwierdza Patrycja Bruź-Soniewicka, chief operating officer w Brand New Galaxy.

Kacper Sawicki, szef Papaya Films: – On na pewno marzy, że kiedyś odbierze w Cannes Grand Prix za film. I niewykluczone, że kiedyś je dostanie.

Na razie Marasek ma Brązowego Lwa za kampanię społeczną „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat. I podczas naszej rozmowy jest dokładnie taki, jak go opisują koledzy z branży: przekonany o swojej wartości. – Był taki moment na studiach, że promotorzy z powodu mojej bezczelnej, ekstrawertycznej postawy zwracali się do mnie „mistrzu” – kwituje komentarze na swój temat Maciej Marasek.

Agata Małkowska-Szozda

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.