Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydanie: PRESS 04/2016

Interakcja na ekranie

Interaktywne bloki reklamowe w polskich kinach to na razie przyszłość, ale digitalowe rozwiązania w reklamie kinowej stają się standardem. W Kanadzie w grupie wiekowej 16-19 lat w gry, zabawy i quizy w bloku interaktywnym angażuje się aż 40 proc. widzów.

W  kinowej sali zbiera się tłum ludzi, każdy obowiązkowo uzbrojony w telefon komórkowy zajmuje miejsce. W oczy rażą świecące ekrany smartfonów. Na kinowym ekranie pojawia się instrukcja, by najpierw połączyć się z siecią wi-fi Orange, a potem uruchomić aplikację „Gwiezdny quiz”. Następnie, w czasie rzeczywistym, wszystkie 180 osób biorących udział w quizie na temat filmu „Gwiezdne wojny” odpowiada na pytania, używając telefonu komórkowego. Najlepsi zostaną nagrodzeni przez Multikino Media i Orange Polska, którzy wprowadzili do polskich kin pierwszy interaktywny blok reklamowy. Po całej zabawie fani filmu mogli zobaczyć kolejną jego część: „Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy”.

– To wydarzenie miało miejsce na razie tylko w jednej sali kinowej, w warszawskich Złotych Tarasach. Nasz dział digital pracuje jednak już z Orange Polska, partnerem strategicznym, nad przygotowaniem infrastruktury we wszystkich lokalizacjach, w których mieści się Multikino. Planujemy uruchomić interaktywne bloki reklamowe w drugiej połowie roku – zapowiada Mariusz Spisz, prezes Multikino Media.

Choć interaktywne bloki reklamowe w polskich kinach to wciąż przyszłość, brokerzy zapewniają, że reklama angażująca widza, korzystająca z dobrodziejstw nowych technologii jest jedną z bardziej skutecznych. – Kino jest medium wyjątkowym, ponieważ skupia konkretnych widzów i wyzwala w nich emocje, jednocześnie wzmacniając percepcję. Dotyczy to również przekazów komercyjnych – wyjaśnia Marta Weczera, international marketing director w New Age Media, brokerka reklamy kinowej.

Daria Różańska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.