Wydanie: PRESS 12/2003
Doktorzy reklamy
Dlaczego agencje reklamowe rzadko zatrudniają absolwentów polskich szkół reklamy?
Kiedy w maju 2002 roku otwierała w Warszawie swoje podwoje renomowana amerykańska szkoła reklamy Miami Ad School, mogło się wydawać, że wreszcie nastąpił przełom. Polska została bowiem wybrana na siedzibę pierwszego europejskiego oddziału amerykańskiej uczelni, co było dowodem, że nasz rynek traktowany jest jako perspektywiczny. Poza tym środowisko reklamowe zyskało uczelnię mającą profesjonalnie przygotowywać do pracy w branży. Niestety, od tego roku akademickiego główną siedzibę europejskiego oddziału uczelni przeniesiono do Hamburga, a w warszawskim zlikwidowano zajęcia dzienne. Czy to oznacza, że w Polsce wciąż nie ma miejsca na szkoły reklamy?
Marcin Bobiński
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter