Wydanie: PRESS 12/2003

Klucz do skrzynki

Jak przygotować internetowy newsletter, który nie wyląduje w koszu.

Newslettery stały się jednym z podstawowych narzędzi e-marketingu. Niektórzy odbiorcy dostają ich codziennie po kilkadziesiąt. Tymczasem według amerykańskich instytutów badawczych przeciętny użytkownik Internetu efektywnie korzystać może tylko z kilkunastu. Co zrobić, by efektywnie skorzystał właśnie z twojego newslettera?

Tomasz Jastrzębowski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.